ru ua pl

Jak umilić sobie czas
opinie naszych gości...
dot5
  • Właśnie wróciliśmy z pobytu na WICHROWYM WZGÓRZU. Godne polecenia miejsce jest naprawdę super lokalizacja idealna cisza, spokój nie daleko do atrakcji.wnętrza przepiękne wszystko dopięte na "ostatni guzik". Duże pole do popisu dla maluchów ( i nie tylko) :). Kontakt z właścicielem i panią Niną znakomity. Polecamy. Gorące pozdrowienia. Na pewno wrócimy. :) :) :)
  • 27-02-2015 do 02-03-2015 Byliśmy na krótkim rodzinnym wypadzie. Miejsce jest cudowne. Domki piękne, komfortowo wyposażone. Nadają się na dłuższe pobyty. Na powitanie pyszna szarlotka i grzaniec. Gospodarze bardzo mili i pomocni. Jesteśmy bardzo zadowoleni i na pewno wrócimy na WICHROWE WZGÓRZE. pozdrawiamy serdecznie :)
  • polecam wszystkim domki ponieważ standard jest na bardzo wysokim poziomie,wszystko jest super ,plac zabaw dla dzieci ,przywitanie z winem i przepyszną szarlotką .aż nie chciało się wracać do domu.
  • Dotarliśmy do Krynicy w czasie, gdy nie było grama śniegu. Mimo to - dzięki naprawdę miłej atmosferze, komfortowi domku i otoczenia - wypoczęliśmy wspaniale! 6 stycznia rozpoczęliśmy sezon grillowy. Do tego kominek, pyszna szarlotka na powitanie i pomocni gospodarze. Wspaniale zaprojektowane wnętrza (byliśmy z dwuletnim człowieczkiem, więc brakowało tylko barierki na schodach). Serdecznie polecamy, bo naprawdę to było jedno z najmilszych miejsc, w jakich mieszkaliśmy (a dużo jeździmy po świecie).
  • Cóż mam napisać...cudnie!!! Wysoki standard chat, wewnątrz wszystko czego potrzeba, czysto, gustownie, przytulnie, pięknie....:). Obejście domku to samo, oczy same się śmieją no i te widoki..... Z całą pewnością miejsce godne polecenia. Ceny przystępne. Kontakt z właścicielem i Panią Niną bezproblemowy a na powitanie świata szarlotka i grzaniec!!! Czego chcieć więcej:)
  • W skali od 1-5, najchętniej przyznałabym punktów 10, chatom z Wichrowych Wzgórz.Spędziliśmy z przyjaciółmi, cudowny weekend września,mimo że pogoda nie do końca dopisała.Wnętrza chat są bardzo gustownie urządzone,mają swój niepowtarzalny urok.Z okien,a także z tarasu rozciąga się przepiękny widok na okoliczne góry.Do dyspozycji dzieci jest świetnie wyposażony plac zabaw ,jak również książki i gry planszowe..Gospodarze bardzo życzliwi i mili, witają swoich gości pyszną szarlotką i grzańcem.Mam nadzieję,że jeszcze nie raz tu wrócimy.Polecam bardzo,bardzo mocno,dziękując za cudowny pobyt:)
  • Domek i jego otoczenie zdecydowanie z najwyższej półki! Ekstremalnie zadbany teren, z tarasem, huśtawką, placem zabaw, rowerami, kompletnie wyposażonym grilem, miejscem na ognisko i nieograniczoną ilością drewna bukowego... Standard domków powala: pełne wyposażenie kuchni, ze zmywarką, mikrofalówką, naczyniami, środkami czystości i wszystkim, co jest potrzebne do wygodnego życia... Wnętrza super komfortowe, o niezwykłej estetyce wykończenia (kamień i drewno)... Kominek z przygotowanym drewnem... Wszystko lśniące, bardzo czyste, pachnące, bez choćby najmniejszych mankamentów... Byliśmy w wielu miejscach, ale czegoś takiego jeszcze nie widzieliśmy... Praktycznie można nie ruszać się z tarasu, podziwiać widok na góry i wypoczywać... Właściciele życzliwi, nie narzucający się w najmniejszym stopniu, chętni do pomocy... O szarlotce i grzańcu na "dzień dobry" pisali wszyscy, więc my też potwierdzamy. Gorąco zachęcamy do przyjazdu i przekonania się na własne oczy, uszy i nosy, że zamieszczone przez ludzi opinie pozytywne nie są przesadzone... SUPER POZYTYW!
  • Wspaniałe miejsce. Jesteśmy tu już poraz trzeci i na pewno nie ostatni. Gorąco polecamy.
dot
corner
Krynica Zdrój, znana od lat miejscowość uzdrowiskowa, oferuje dla każdego wiele atrakcji. O każdej porze roku każdy znajdzie coś dla siebie. Zimą do dyspozycji mamy wiele stoków które są bardzo dobrze przygotowane, lodowisko, tor saneczkowy. Poza sezonem zimowym wiele szlaków turystycznych na krótkie i dłuższe spacery, wiele imprez kulturalnych, liczne obiekty do aktywnego wypoczynku.

Główne atrakcje Krynicy-Zdrój:
Jaworzyna Krynicka - stacja narciarska (lato i zima)
Słotwiny- stacja narciarska
Muszyna - Wierchomla Dwie doliny" -stacja narciarska
Góra Parkowa - zima lato - kompleks zjeżdżalni - spacery i aktywny wypoczynek
Liczne pijalnie wód mineralnych - deptak
Możliwość organizowania kuligów - zima i lato
Nowo otwarty zespół basenowy  "Muszyna" latem
Liczne szlaki piesze i rowerowe
Możliwość wzięcia udziału w wycieczkach organizowanych przez biura podróż np. PTTK: spływ Dunajcem, jednodniowa wycieczka do Budapesztu, Tatralandia - Słowacja, baseny termalne- Słowacja
Hala Lodowa: ślizgawka co godzinę, mecze hokejowe, możliwość nauki jazdy na łyżwach.
SPA oraz basen w Hotelu Prezydent . .

Przygotowaliśmy dla Państwa propozycję z tym co według nas jest warte uwagi, co warto zobaczyć, gdzie warto pójść i spędzić więcej niż chwilę. Natomiast nie uwzględniamy tutaj wszystkich miejsc z Krynicy ponieważ na rynku jest dostępnych wiele obszernych przewodników oraz opracowań.

Karczma w której warto zagościć:

INFORMACJA O PLIKACH COOKIE
Na naszej stronie stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do indywidualnych preferencji użytkownika. Pliki „cookies” to pliki tekstowe które są przechowywane w urządzeniu użytkownika i zawierają informację nt. strony z której pochodzą , czasu wygaśnięcia pliku „cookie”, indywidualnego numeru pliku, preferencje użytkownika. Korzystając z naszej akceptujesz korzystanie z tych plików. Możesz wyłączyć obsługę plików „cookies” dla strony krynica-domki – jednak w przypadku wyłączenia obsługi plików niektóre funkcje strony mogą być niedostępne.

Domki w górach

dodaj
OPINIĘ
Podziel się swoimi wrażeniami z innymi.
osoba dodająca wpis:
adres e-mail*:
treść wpisu:
Przepisz tekst
z obrazka*:
captcha
Nie czytelny? Zmień tekst.