ru ua pl

Zobacz nasze chaty
opinie naszych gości...
dot5
  • Właśnie wróciliśmy z pobytu na WICHROWYM WZGÓRZU. Godne polecenia miejsce jest naprawdę super lokalizacja idealna cisza, spokój nie daleko do atrakcji.wnętrza przepiękne wszystko dopięte na "ostatni guzik". Duże pole do popisu dla maluchów ( i nie tylko) :). Kontakt z właścicielem i panią Niną znakomity. Polecamy. Gorące pozdrowienia. Na pewno wrócimy. :) :) :)
  • Pobyt wspominamy wspaniale, domki na najwyższym poziomie, znakomite wyposażenie oraz cudowne widoki. Boskie ciasto na powitanie oraz wino, a plac zabaw dla dzieci to najlepsze co nasze małe pociechy mogło spotkac. Tak dalej trzymac pozdrawiamy z Rzeszowa.
  • Wichrowe Wzgórze to świetne miejsce na wypoczynek jak również zwiedzanie okolicy a naprawdę jest co zobaczyć.Domki doskonale wyposażone,bardzo estetyczne,czyste,pięknie położone,dla dzieci wokól domków dużo atrakcji.Właściciele naprawdę zadbali o wszystko.Polecamy.
  • Właśnie wyjeżdżamy z Krynicy. Chcemy bardzo podziękować za miłe powitanie , bardzo dobrą komunikacje z Panią Niną. Domek jest profesjonalnie przygotowany pod każdym względem. Podróżujemy dosyć często i mieszkaliśmy w różnych miejscach ale domek na Wichrowym Wzgórzu to standard jakiego życzymy każdemu podczas wypoczynku. Pobyt w domku "Gazdówka" na Wichrowym Wzgórzu będzięmy napewno miło wspominać :)
  • Wczoraj wróciliśmy z 3-dniowego wyjazdu do Krynicy. Spędziliśmy tak całe Święta Bożego Narodzenia. Domek "Bacówka" super, idealny dla 9 osób. Stan taki jak na zdjęciach, wszystko co jest potrzebne jest na miejscu. Pełne wyposażenie kuchni ( garnki, patelnie, naczynia, sztućce itp oraz zmywarka, środki czystości, ręczniki papierowe itp.) Wszystko sprawne i gotowe do użytku. Toalety czyste, zadbane, wyposażone w mydło, papier, ręczniki, suszarkę- nic dodać, nic ująć. Pokoje przestronne, czyste i świeże, do tego gry i książki dla każdego, tv - każdy znajdzie coś dla siebie. A jeśli chodzi o klimat świąteczny... kominek(drzewa pod dostatkiem), pięknie przystrojona choinka i wszystko w klimacie góralskim. A na "deser"... na przywitanie od gospodarzy w imieniu p. Beaty pyszny sernik domowej roboty oraz grzaniec na rozgrzewkę. Rewelacja. Cała rodzina zadowolona z wyjazdu i pobytu w "Wichrowych Wzgórzach". Dziękujemy za tak serdeczne przyjęcie. Polecamy w 100%.
  • Miejsce odlotowe!!! Od pierwszej do ostatniej minuty pobytu byliśmy zachwyceni, miłe powitanie (szarlotką jak marzenie), doskonały kontakt z przemiłymi właścicielami i bardzo sympatyczną p. Niną. Domek bardzo dobrze wyposażony, właściciele pomyśleli o wszystkim. Pięknie, standard wysoki, nie możemy się już doczekać ponownego przyjazdu na Wichrowe Wzgórze.
  • 05-12 lipiec 2015 Czas spędzony w chatach Wichrowe Wzgórze wspominamy bardzo miło. Chaty świetnie wyposażone zgodnie z wcześniejszym opisem i zdjęciami. Wspaniałe widoki i klimat a ponadto świetna pogoda spowodowały fantastyczne wspomnienia z tego miejsca. Dziękuję serdecznie za pobyt w Wichrowym Wzgórzu i niecodzienne przyjęcie szarlotką oraz winem. Mam nadzieję, że jeszcze wrócimy.
dot
corner
Aktualny cennik wynajmu chat.

Sezon Sylwester

Brak wolnych terminów......

26.12.17 - 02.01.18r             799,00 PLN/doba

Sezon Święta Bożego Narodzenia

Brak wolnych terminów...

23.12.2017r - 26.12.2017r                             599,00 PLN/doba

Sezon od Nowego Roku do Trzech Króli
02.01.2018r. -  07.01.2018r. 599,00 PLN/doba

Sezon ferie zimowe12.01.2018r. - 25.02.2018r.

3-7 noclegów 599,00 PLN / doba

powyżej 14 noclegów 249,00 PLN / doba

Chata  "GAZDÓWKA" dopłata   + 50 PLN/doba/chata

INFORMACJA O PLIKACH COOKIE
Na naszej stronie stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do indywidualnych preferencji użytkownika. Pliki „cookies” to pliki tekstowe które są przechowywane w urządzeniu użytkownika i zawierają informację nt. strony z której pochodzą , czasu wygaśnięcia pliku „cookie”, indywidualnego numeru pliku, preferencje użytkownika. Korzystając z naszej akceptujesz korzystanie z tych plików. Możesz wyłączyć obsługę plików „cookies” dla strony krynica-domki – jednak w przypadku wyłączenia obsługi plików niektóre funkcje strony mogą być niedostępne.

Domki w górach

dodaj
OPINIĘ
Podziel się swoimi wrażeniami z innymi.
osoba dodająca wpis:
adres e-mail*:
treść wpisu:
Przepisz tekst
z obrazka*:
captcha
Nie czytelny? Zmień tekst.